דרושים

דרוש/ה מנהל/ת פיתוח משאבים ושיווק

ארץעיר פועל לפיתוח עירוניות קהילתית ברחבי הארץ באמצעות שלושה תחומים מרכזיים: קהילות, יזמות ותעסוקה. אנחנו פועלים מאז 2006 בפריפריה החברתית והגאוגרפית עם התושבים המקומיים, לביסוס ערים חזקות, קהילתיות וחדשניות.

אנו מחפשים את האחד או האחת עם הניצוץ בעיניים, יכולת לחבר, לגייס ולסחוף אנשים, מלא אותנטיות וכנות, חשיבה יזמית ויצירתית – ובעיקר, חיבור למטרותינו. 

הגדרות  התפקיד:
כחלק מצוות הנהלת הארגון, התפקיד כולל אחריות כוללת על תחום פיתוח המשאבים והשיווק:

  • בניית תכנית אסטרטגית לפיתוח משאבים ואחריות על יישומה
  • ניהול צוות המחלקה
  • שימור ופיתוח קשרים עם תורמים, קרנות וגורמים ממשלתיים, כולל איתור תורמים פוטנציאליים, פיתוח ותחזוקת הקשר עמם, כתיבת בקשות לתמיכה, דיווחים ותקציבים, איתור תורמים וקרנות חדשות בארץ ובחו"ל, ושימור הקשרים
  • ייצוג העמותה כלפי חוץ בפגישות, הרצאות, וכנסים
  • תכנון וביצוע טיסות לגיוס משאבים בחו"ל (3-4 פעמים בשנה)
  • אחריות על מערך השיווק בעמותה בצמוד למנהלת השיווק – אסטרטגיה ומיתוג, ניהול פלטפורמות שיווקיות כולל אתר, פייסבוק, ניוזלטר, וכו'
  • עבודה בצמוד למנכ"לית ולמנהלי מחלקות הארגון

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד ניהול פיתוח משאבים
  • יכולת ניסוח מצוינת בכתיבה ובעל פה, בעברית ובאנגלית
  • עברית ואנגלית ברמת שפת אם חובה
  • תואר ראשון – חובה
  • ניסיון בניהול – חובה

כישורים ויכולות:

  • ראש גדול, אחריות, ויכולת לעבודה מאומצת ועצמאית
  • ייצוגיות, יכולות פרזנטציה גבוהות
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
  • יכולות סדר וארגון גבוהות

100%  משרה

למשלוח קורות חיים עד ה-20.10.19: mor@eretzir.org.il

רק פניות מתאימות תענינה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן