דרושים

דרוש/ה מנהל/ת תכנית קהילתית בחיפה

למיזם חדשני תלת מגזרי בהתחדשות עירונית בקריית אליעזר בחיפה דרוש/ה מנהל/ת תכנית קהילתית.

100% משרה, תנאים הולמים

דרישות התפקיד:

  • תואר בעבודה סוציאלית וניסיון מוכח בעבודה קהילתית

  • רקע בניהול פרויקטים חברתיים

  • יכולת עבודה בשותפות בסביבה מרובת ארגונים.

  • חשיבה יצירתית וחדשנית

  • גמישות בשעות הפעילות

לפרטים ושליחת קורות חיים: inbalshlos@eretzir.org.il

 

דרוש/ה רכז/ת כספים והנהלת חשבונות למשרה מלאה

ארגון ארץעיר פועל לקידום קהילתיות עירונית בפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל בכלים של יזמות, קהילות ותעסוקה. למטה הארגון דרוש/ה רכז/ת כספים והנהלת חשבונות בסביבת עבודה מושקעת וצעירה, בארגון חדשני ומתפתח שמאמין בהצמחת עובדים  ושם דגש על עבודת צוות ושירותיות. 

הגדרות תפקיד:

  • תמיכה במחלקת הנה"ח 
  • אישור חשבוניות לתשלום ומעקב אחר תקציבים
  • הקלדת חשבוניות ותשלומים לספקים
  • הנפקת דרישות תשלום
  • הנפקת קבלות
  • גבייה מלקוחות
  • התאמות בנקים וספקיםהגשת דיווחים תקופתיים
  • ארגון וניהול המשרד 
  • רכש ותפעול
  • קשר מול הבנק
  • החתמה על מסמכים וחוזים
  • פתיחה וסגירת המקום לפי הצורך
  • משימות נוספות לפי צרכי הארגון כפי שיידרשו מעת לעת
  • דרישות התפקיד:
  • סדר וארגון
  • שליטה בפרטים הקטנים
  • הכשרה/ניסיון בחשבות שכר והנהלת חשבונות 1-2 – יתרון 
  • הכשרה/ ניסיון עם תוכנות מיכפל וחשבשבת – יתרון 
  • תפקוד מעולה בסביבה מרובת משימות.
  • בעלת ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול אדמיניסטרטיבי, ניהול לשכה.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות מידע 
  • ניסיון בעבודה מול ספקים וביצירת דיווחים
  • סבלנות, מחויבות, משימתיות, סדר וארגון
  • שליטה מלאה בכלי גוגל (drive), בתוכנת office
  • תואר ראשון- יתרון.
  • אנגלית ברמה גבוהה- יתרון.

    זמינות מיידית לתחילת עבודה. שעות העבודה- 8:00-16:30, נכונות לגמישות בשעות מעת לעת ולפי צורך.

מקום העבודה- משרדי הארגון- באר שבע

קורות חיים יש להעביר למייל info@eretzir.org.il

 

 

דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה

לתחום התעסוקה בארץעיר דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת.

הגדרות תפקיד:

  • אדמיניסטרציה שוטפת של מספר פרויקטים.
  • הגשת דוחות כספיים רבעוניים  ותקופתיים לכל פרויקט לפי הנוהל הרלוונטי.
  • מתן מענה וניתוב פניות לגורמים המתאימים
  • ניהול יומנים וקביעת פגישות רבות משתתפים
  • ניהול הזמנות וספקים, טיפול בדרישות תשלום והכנת חומרים להנהלת חשבונות.
  • תפעול מערכת המידע של העמותה (המבוססת סיילספורס), כולל ריכוז פניות המשתמשים, עמידה בקשר עם חברת התמיכה ומתן מענה שוטף לפניות לפי צורך
  • הדרכה על השימוש במערכת הסיילספורס לגורמים רלוונטים.
  • איסוף ועריכה של פרסומים שונים להפצה
  • משימות נוספות לפי צרכי הארגון כפי שיידרשו מעת לעת

דרישות התפקיד:

  • תשוקה לתחום האדמיניסטרציה והתפעול
  • תפקוד מעולה בסביבה מרובת משימות 
  • בעלת ניסיון של לפחות 3 שנים  בניהול אדמיניסטרטיבי או ניהול לשכה.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות מידע (סיילספורס – יתרון) ושליטה מלאה בתוכנות office
  • ניסיון בעבודה מול ספקים וביצירת דיווחים
  • ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה – יתרון
  • תואר ראשון- יתרון
  • אנגלית ברמה גבוהה- יתרון
  • סבלנות, מחויבות, משימתיות, סדר וארגון.
  • זמינות מיידית לתחילת עבודה

שעות העבודה- 8:00-16:30, נכונות לגמישות בשעות מעת לעת ולפי צורך.
מקום העבודה- באר שבע
קורות חיים יש להעביר למייל sagit@eretzir.org.il עד ל 16/1/20

 

דרוש/ה רכז/ת פרט וקשרי מכללות

למרכז לאודר לקידום התעסוקה בנגב דרוש/ה רכז/ת פרט וקשרי מכללות. 100% משרה

הגדרת תפקיד:
תכלול הקשר בין מרכז לאודר למכללות וגופי הכשרה בדרום, אחריות על ליווי הסטודנטים והבוגרים להשתלבות מייטבית בעבודה

  1. יצירת ושימור שותפות מקצועית עם מוסדות הכשרה רלוונטים ומכללות טכנולוגיות בדרום. 
  2. ביצוע פעולות הכנה לעולם העבודה לבוגרים וסטודנטים. אחריות על הארגון והתוכן.
  3. מיפוי המצב התעסוקתי של בוגרי הלימודים במוסדות הרלוונטים, איתור חסמים וטיפול בהם. 
  4. תיאום ארגון ושיווק ימי ראיונות, סיורים ופעילויות השמה נוספות בעיקר במרכז לאודר בהתאם ללו"ז לימודים 
  5. ליווי סטודנטים בחיפוש עבודה והשמה על בסיס קבוצתי ולעיתים פרטני.
  6. אחריות על מערכת המידע והכנסת נתונים 
  7. הפקת דוחות מהמערכת והגשת דוחות כתובים ומצולמים מהפעילות לצורך הדיווח של מרכז לאודר ל JNF 
  8. סיוע בחיבור של סטודנטים ובוגרים למעסיקים בדגש על קבוצות. 

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון 
  • היכרות עם עולם התעסוקה.
  • הכרות עם עולם ההשכלה הגבוהה 
  • יכולת לתמרן במשרה עם משימות מגוונות ומרובות.
  • יכולת לניהול עצמי
  • ניסיון בהנחיית קבוצות ובליווי אישי תעסוקתי
  • ניסיון בעבודה עם שותפים ואנשי מקצוע
  • ניסיון בהקמת שותפיות.
  • ראש גדול, יוזמה ורצון להשפיע על צעירים במרחב הנגב. 

קורות חיים שלחו ל: pnina@eretzir.org.il

סגירת תפריט
דילוג לתוכן