דרושים

דרוש/ה מנהל/ת פיתוח משאבים

הגדרות התפקיד:
כחלק מצוות הנהלת הארגון, התפקיד כולל אחריות כוללת על תחום פיתוח המשאבים והשיווק:

  • בניית תכנית אסטרטגית לפיתוח משאבים ושיווק ואחריות על יישומה
  • ניהול צוות המחלקה
  • שימור ופיתוח קשרים עם קרנות וגורמים ממשלתיים, כולל כתיבת בקשות לתמיכה, דיווחים ותקציבים, איתור תורמים וקרנות חדשות בארץ ובחו"ל, ושימור הקשרים
  • פיתוח מערך תורמים פרטיים בישראל: איתור תורמים פוטנציאליים, פיתוח ותחזוקת הקשר עמם
  • ייצוג העמותה כלפי חוץ בפגישות, הרצאות, כנסים והפקת נסיעות לגיוס משאבים בחו"ל
  • אחריות על מערך השיווק בעמותה בצמוד למנהלת השיווק – אסטרטגיה ומיתוג, ניהול פלטפורמות שיווקיות כולל אתר, פייסבוק, ניוזלטר, וכו', 
  • עבודה בצמוד למנכ"לית ולמנהלי מחלקות הארגון
  • ניהול ידע ומערכת תורמים מקוונת

דרישות התפקיד: 

  • ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד ניהול פיתוח משאבים
  • יכולת ניסוח מצוינת בכתיבה ובעל פה, בעברית ובאנגלית
  • עברית ואנגלית ברמת שפת אם חובה
  • תואר ראשון – חובה
  • ניסיון בניהול – חובה
  • ניסיון בהפעלה והטמעה של מערכות מידע – יתרון

כישורים ויכולות:

  • ראש גדול, אחריות, ויכולת לעבודה מאומצת ועצמאית 
  • ייצוגיות, יכולות פרזנטציה גבוהות
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
  • יכולות סדר וארגון גבוהות

100% משרה
העבודה ממשרדי ארץעיר בבאר שבע
למשלוח קורות חיים עד ה-20.7.18: tamar@eretzir.org.il

 
סגירת תפריט