דרושים

דרושה רכזת אדמיניסטרציה למשרה מלאה

ארגון ארץעיר פועל לקידום איכות החיים בפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל בכלים של יזמות, קהילות ותעסוקה.

למטה הארגון  דרושה רכזת אדמיניסטרציה

הגדרות תפקיד:

    • ארגון וניהול המשרד – טיפול שוטף בכל המטלות המשרדיות (קשר מול הבנק, דואר, תיאום פגישות, ארגון אירועים ,תפעול מנקה, רכש ותפעול, תיאום פגישות)
    • קליטת עובדים – החתמה על חוזה העסקה, הקמת עובדים בתוכנת נוכחות ,TimeWatch טיפול בבקשות שוטפות כגון : אישור העסקה ,סיומי העסקה, הפקת תלושים פנסיות וקרנות השתלמות, אחריות על מתנות לעובד, רווחת עובד ועוד'
    • תמיכה במחלקת הנה"ח – הקלדת חשבוניות, אישור חשבוניות לתשלום, הנפקת חשבוניות עסקה/ דרישות תשלום, חשבוניות מס/קבלות ללקוחות ותשלומים לספקים, גבייה, התאמות בנקים ומנות.
  • משימות נוספות לפי צרכי הארגון כפי שיידרשו מעת לעת (כגון :הגשת דיווחים תקופתיים.

ריכוז ועריכה של פרסומים שונים להפצה, פתיחה וסגירת המקום לפי הצורך)

דרישות התפקיד:

  • תשוקה לתחום האדמיניסטרציה והתפעול.
  • תפקוד מעולה בסביבה מרובת משימות .
  • בעלת ניסיון של לפחות 3 שנים  בניהול אדמיניסטרטיבי , ניהול לשכה.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות מידע
  • ניסיון בעבודה מול ספקים וביצירת דיווחים.
  • סבלנות, מחויבות, משימתיות, סדר וארגון.
  • זמינות מיידית לתחילת עבודה.
  • שליטה מלאה בכלי גוגל (drive), בתוכנת office
  • תואר ראשון- יתרון.
  • אנגלית ברמה גבוהה- יתרון.
  • הכשרה/ניסיון בחשבות שכר והנהלת חשבונות 1-2 יתרון
  • הכשרה/ ניסיון עם תוכנות מיכפל וחשבשבת – יתרון

שעות העבודה- 8:00-16:30, נכונות לגמישות בשעות מעת לעת ולפי צורך.

מקום העבודה- משרדי הארגון- באר שבע
קורות חיים יש להעביר למייל info@eretzir.org.il
המודעה מנוסחת בלשון נקבה אך פונה לכל המינים

 

 
סגירת תפריט
דילוג לתוכן